Magda

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Magda - 15 november 2012 15:52

Heej! :) Idag är det Torsdag! Längtar tills imon.. Älskar Fredagar! <3 Vem gör nt det?!

Har fått jätte många inbjudningskort till bland annat lasergame och myskvällar de senaste dagarna.. ;)

Vera ska ha myskväll nästa helg.. Och Hanna ska ha maskerad på Lördag. Men kan nt komma D: Ska till mina kusiner..

Och Tuva ska ha lasergame.. :D Och sen ska Moa ha "sova-överkalas" ! ;D <3 Så det är vääldigt många som ska ha kalas denna månaden.. :D Vera fyller år på Lördag! <3 Hennes nya blogg: www.livetenligtvera.dzedins.se ! Checka ;)

Idag har vi typ haft bild och musik. Hade bild denna gången :) Jag har iaf börjat måla nu.. (:

Har börjat spela fotboll mycket nu på rasterna! :D Kul är det! Idag gjorde jag mål! Nästan från halva planen! <3

Man känner sej nöjd C: Haha!

Vi har haft matteprov nu 2 dagar irad.. D: Inte kul. Man är as nervöös innan! Eller iaf jag c; <3


Ni får ha en fortsatt trevlig Torsdag! Nu låter jag som lärarna när man ska säga hejdå på Fredagarna "Ni får ha en trevlig helg"! Haha! :D SES <3

  C Ya! ^^

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards