Magda

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Magda - 5 november 2012 14:18

Tjoo bloggen! & ni såklart! ;*


Idag var det första dagen i skolan efter höstlovet.. Det va mycket skratt på lektionerna idag! ;D Så det va nice!..

Jag gillar nt vår gympalärare.. Han är bara så.... Tråkig! Vi ska typ dansa ngn j*vla contry-dans VARJE gång! D;

Hur roligt tror han att vi tycker det är?! Han tycker typ det är as kul! Då kan väl han dansa den dansen, men den är verkligen astråkig.. Man gör samma sak om och om igen..Vi kanske inte vill dansa den löjliga dansen.

Visst, det är kul att dansa! Men den dansen... :/ Man kanske inte vill dansa den varje gång. ;O

Kan vi inte typ spela fotboll?! Innebandy? Vad som helst men inte den där dansen. Har låten på huvudet -.-

Jag låter nog ganska upprörd.. Och jag är det! :O Plzz. Önska vi kunde ha såhär att varje person i klassen fick välja en sak som vi ska göra varje gång. Och att man gick efter schemat eller vad det heter! ;P Det skulle ju va skit roligt!

Jag cyklade hem.. Nu ska jag typ packa, äta klart, och sen ska jag på friidrott! :D kul!



Fin bild på mig och Maajaa! ;**


 

Ha det bra sötisar! <3


XoXo Magdaaa

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards