Magda

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Magda - 10 november 2012 16:25

Tjoo! Har precis avdlutat min nagelmålning! ;) Jag beukar va as noggrann när jag ska måla naglarna, Denna gången tog det drygt 1 timme :P Inspererades av en nagelblogg.. ;) men gjorde naglarna HELT annurlunda.. :) Här kommer bilderna! Hoppas ni tycker det blev fint! <3 Jag blev ganska nöjd.. Vilket jobb det va. Vad tycks?


Ha en skön Lördagskväll! ;D

Av Magda - 10 november 2012 12:37

Hej! :) Sry för dålig uppdatering.. :/ Igår firade Lea och jag att hon flyttat hit! Vi åkte till Maxi och handlade. Vi handlade ganska mkt.. Tex asmycket godis (så mamma blev nt så glad..) Haha.. Vi bara vräkte på massor!! Så handlade vi till tacos, och läsk.. m.m Vi hade det jättemysigt hela kvällen! :) vi lagade mat, kollade på Xfactor och bara chillade! ;D Det blev en del skratt oxå c; Vi skulle härma den där reklamen Kappahl typ hey you I like your style... ;) Den är så irriterande.. De har haft samma reklam typ i 1 månad! Så vi tog typ mina vantar och mössa och typ fjantade oss C: Vi sov i soffan ( den är stor ) Vi somnade väl typ vid 2? Båda hade ont i magen för att vi ätit alldeles för mkt godis.. ;) Sen så har vi degat hela morgonen.. Typ till 12! ;) Sen så kom de och skulle hämta Lea för kanske en kvart sen.. Hon skulle på dans :) <3
Nu ska jag inte göra nåt speciellt! Men ikväll så ska hela laget kolla på film i den nya klubbstugan. (: Mys-helg! <3

Jag önskar er en awesome helg! :D
XoXo Magdaaa

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards