Magda

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Magda - 6 november 2012 17:37

Hej på er! ;D Mår ni bra?

Helt vanlig skoldag.. Och.. Gissa vad vi gjorde för kul på idrotten? Vi körde den där dansen idag IGEN! D; Seriöst?!

Iallafall.. Vi gjorde ngt test idag sista lektionen om Barack Obama elr Mitt Romney! (stavning..)

Annethe läste upp vad dom tyckte om olika saker och så blev det handuppräckning.. ;) Jag röste typ bara på Obama! ;D

Men det måste ju bli han! Hoppas jag! C:

Vi hade rast.. Och så stog vi där vid fotbollsplanen och balanserade.. :) Och rätt var det va så åkte min "toffs" av från mössan! :O Vera och Lea märkte det före mej. Dom bara "VAD ÄR DEET DÄÄR?!?" Vi trodde det va en hårboll först c;

Haha, men det va toffsen från min mössa! D: Och den hade tyyp blåst av . Bra kvalitè?

Sen så skulle jag gå till syslöjden.. Och så va det låst! Och då fixade Annika (en lärare) min mössa. ;) Thanks!

Så nu är den "hel" igen.. Lite knazzigt blev de ! (-: Skulle gå upp till teatern och när jag gick förbi bommen och in på skolgården så stog dom i min teater grupp och sen en liten kille som går i 3:an och typ tjafsade.. :O Jag venne riktigt vad som hade hänt, men det va typ värsta storbråket.. Sen va det några omogna tjejer som också gick i 3:an som typ trodde dom va coolast på skolan för att dom sagt "Håll käften!" till en i min teatergrupp.. Och så va det lite andra ord som nt va så trevliga.. C: Hehe.. Men sen så har vi övat med kläder idag! :D Nice!.. ;*

Vid halv 7 ska jag på träning.. :D Kallt, men fotboll är ju as kul så man tänker knappt på det! (:

Men det har varit en helt okej skoldag! ;D

Ses! <3


XoXo Magdaaa  

En jättefin bild på mej C:


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards