Magda

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Magda - 17 november 2012 20:39

Tjo! Sitter här i soffan och spelar FIFA 13! :D Haha. Alla vinner över mej D:
Men är såklart duktig eftersom jag har Real Madrid! ;) Ronaldo, han e ju bäst!
Nu ska jag skriva vilka lag alla har (vi kör turnering!)
Magda- Real Madrid! <3
Tobbe- FCBayren
Oscar- FC Barcelona
Kalle- Manchester City

Så.. Jag har ju lätt bäst lag! :D <3 Barcelona e väl okej.. Men Messi.. Ronaldo: Så much better! :D Ni som gillar Messi bättre ( de flesta ) .. Hoppas ni nt slutar läsa min blogg nu.. ;) haha. På bilden ser tv:n helt vit ut.. Men det är Manchester City som möter FCBayren!
Ses! ^^

Av Magda - 17 november 2012 18:00

Hej! :) Sitter i bilen påväg till kusinerna på Öland. ( Färjestaden )
Min kusin och hans pappa fyller år. Kalle har fyllt 13 och hans pappa har jag ingen aning vad han fyllde.. Haha, kanske inte jätte intressant?! :D Men jag har varit med Matilda hela dagen! ;)
Vi har spelat Wii och lite sånt.. (: Vera fyller 11 idag!! Grattis!! (livetenligtvera.dzedins.se)
Nu ska jag köra in på ölandsbron! ~.~
Kanske inte världens bästa bild.. Haha! Jag har en IPad och ska försöka fota.. xD
Ha en bra Lördagskväll!
Chaio!

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards