Magda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Magda - 11 augusti 2012 09:39

Hej där! Igår mötte vi Kalmar Södra hemma! Vi vann med 3-0! Vi hade skitmånga lägen och jag tyckte vi var grymma! ;D Bella sa att hon skulle göra mål, och gissa vad?? Hon gjorde alla målen!! ;) Haha!! Idag ska vi åka och paddla och tälta! :D Vi ska vara borta hela helgen, vi ska paddla i Lyckebyån. :) Det kommer bli riktigt roligt! Vi ska ha varsinn kanot! Sånna här smala ni vet.. Pappa sa Magda, vi får ha din mobil i kanoten i en plast påseför den är billigast.. Jag bara Ok , tack för den då!! :P heheMen vi ses! Jag kommer nog inte kunna blogga så mkt i helgen.. ;) Kram

Av Magda - 11 augusti 2012 09:39

Hej där! Igår mötte vi Kalmar Södra hemma! Vi vann med 3-0! Vi hade skitmånga lägen och jag tyckte vi var grymma! ;D Bella sa att hon skulle göra mål, och gissa vad?? Hon gjorde alla målen!! ;) Haha!! Idag ska vi åka och paddla och tälta! :D Vi ska vara borta hela helgen, vi ska paddla i Lyckebyån. :) Det kommer bli riktigt roligt! Vi ska ha varsinn kanot! Sånna här smala ni vet.. Pappa sa Magda, vi får ha din mobil i kanoten i en plast påseför den är billigast.. Jag bara Ok , tack för den då!! :P heheMen vi ses! Jag kommer nog inte kunna blogga så mkt i helgen.. ;) Kram

Av Magda - 8 augusti 2012 14:07

Hejsan! :) 

Igår var jag på Krusenstjärnska (stavning?) med Ida! Vi fikade och så... 

Och så hoppade vi jättehögt upp ner till marken.. Det var några pansionärer där! :P 

Dom sa typ jättehögt "kolla småbarnen hoppar där! De kan ju bryta benen!" 

.. -.- Lustigt! 

Men sen så gick vi till slottet och var på lekplatsen där. ;* 

Efter det skjutsade de hem mig, för då var det fotbollsträning! :) 

Jag vet inte vad det är med mig.. Jag har SKITONT i benen och i fötterna... Bara jag springer lite.. 

Jag tror att det är träningsvärk! 

Imorse vaknade jag rätt så sent.. För Maja och jag satt rätt så länge och spelade spel igårkväll. ;) 

Och nu så ringde hon, så vi ska gå ut med 2 hundar som e hemma hos henne! (: 

På Fredag ska vi möta Kalmar Södra hemma iaf! <3 Längtar! Det brukar bli väldigt jämnt mellan våra lag... 

Men nu ska vi vinnaaa! :D Halv 7 på vallen, på Fredag! Kom och kolla! Hehe! ;D <3

 

Kram 

 

Av Magda - 7 augusti 2012 11:54

Hey! (: 

Idag ska jag träffa Ida! <3 Det var skiiiiitlängesen! Kommer knappt ihåg hur hon ser ut... :P Just kidding.. 

Mamma ska till doktorn idag med sin hals och sådär.. Jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår.. 

Väldigt kort inlägg det här.. Right?  Vet inte vad jag ska skriva om?? ;** 


Ni får ha det bra! KRAM!


Ps. Jag saknar alla! Det känns konstigt att säga detta.. Men jag längtar och inte tills skolan börjar! 

Jag vill träffa alla igen! Snart är sommarlovet slut.. Det känns ju sådär!! 

Det är ju så skönt att va ledig! =) Men jag saknar er iallafall! ^^ 


Av Magda - 6 augusti 2012 19:55

Tjena! :D Förlåt ännu en gång att jag inte bloggat på ett tag!! 

Jag har sovit över hos Matilda 3 nätter!! Haha! ;D 

Vi har spelat träningsmatch mot Lyckeby som vi träffade i Bullerbycup! 

Vi spelade 9:emanna för första gången! Det gick kanon! Vi körde med offside också!

Det blev 3-1 till dom.. Men vi hade helt klart spelet som vanligt.. ;) Skoja!!!

Jag kom nästan precis hem från Matilda och jag mår sådär.. Har lite feber och mår illa.... 

Det ska bli kul att vara med Ida imorgon iaf!! :D Det var väldigt längesen!

Jag har inte träffat henne sen skolavslutningen!! :P 

 

Vi syns! Jag lovar att jag ska blogga lite mer! :) Ni får skicka in frågor för strax kommer jag ha ett frågeinlägg.. =)

//M <3 

Av Magda - 5 augusti 2012 11:25

Heej! :)

Igår var Matilda ovh jag och badade på vita sand! :D DEt var jätteskönt i vattnet!

När vi gick där i vattnet så skulle vi inte bli träffade av vågorna.. Haha!

Jag hade linne och shorts på mig då.. Jag trillade i vattnet & blev dygnsur på mina kläder!!

Sen badade vi, då hade jag kläder på mig!! ;)

Min mamma och min storebror hade blivit sjuka!! Så mamma skulle till doktorn. Och vi skulle spela match idag!

Så jag sov hos Matilda igen för att jag inte ville bli smittad av dom till matchen idag! Nu så har vi inte gjort så mycket.. Packat ihop våra saker och så.. Men klockan 1 ska vi åka till : Lyckeby! Där vi ska spela träningsmatch idag.

Vi ska spela på 9:manna! Hoppas att det inte är offside!! :P


Kram! Säg lycka till! <3

Av Magda - 3 augusti 2012 17:11

Heej! :)

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! :/

Men det har varit dåligt internet i flera dagar nu... Har varit lite arg!

Men idag är jag med Matilda! :D Vi har bakat chockladbollar med strössel & så har Matilda gjort tomatsoppa!

Och vi har gjort varma mackor med riven ost, för vi hittade inte vanliga ;)

Vi ska sova över inatt! ;D Och ikväll så kommer det gäster hit, för att Matildas mamma har fyllt år.

Så vi har städat och dukat. :) Så Matildas mamma ska bjuda oss på bio! :D <3

Imorgon ska vi åka till stranden!=) KUUL!!! Vi ses! Jag vill verkligen lära mig hur man lägger upp bilder så ni vet..

Det är många som tjatar på mig.. Men vad ska jag göra då??


Kram! /M

Av Magda - 1 augusti 2012 19:52

Hej! 😘Idag så kom Matilda till mig klockan 8 på morgonen! Haha! Men jag var vaken (: Vi såg en film som hette LOL som Bellatipsade om på cupen. Den är ju skitbra, jag älskar den! Jag har typ sett den 5 gånger nu! ❤Den kan jag verkligen tipsa om!! Sen så har vi badat, spelat fotboll mot några killar på lekplatsen.. Vi har haft kul iallafall.. Jag mår sådär.. Är lite snuvig och har jätteont i halsen.. Jag hörde nyss att Vera skaffat blogg! Kika in på den! www.VeraD.blogg.se ! Imon skulle det typ bli 25 grader! Woopa!! // M 🐶

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards