Magda

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Magda - 14 augusti 2012 21:48

Heej! ;D 

Idag så hämtade mamma och Vera klockan 1 för Vera och jag skulle gå på stan! :) 

Vi gick först på baronen, där köpte Vera ett par solglas ögon och jag köpte ett sånt här band till solglasögonen 

som man har runt halsen. Det köpte vi på glitter! =) 

Vi åt på McDonalds och träffade Miranda & Tuva. Tuva var där med sin kusin tror ja... 

Sen gick vi upp mot stan, där gick vi på H&M och TGR. På TGR tänkte jag köpa en kamera som typ sprutar vatten när man ska fota! :P Haha! Men jag gjorde nt det!! 

Vi gick på Dillbergska (stavning?) Och den andra bokhandlen, venne vad den heter... 

På Lagerhous, där köpte vi bänkpapper och lite skolsaker.. ;) 

Sen kom mamma och hämtade oss & nu har jag varit på fotbollsträning! Det gick bra, det var ju fotbollsskola, 

så jag trodde nt att vi skulle träna! ;P 

Nu kollar jag lite bloggar & skype. Chattar me Matilda som precis kommit hem från Liseberg 

(: 

På Torsdag har Ida grillparty :D Hon önskar sig bowlingkort av me!!! <3 Ses! 

Ps. På Söndag ska vi spela 11MANNA mor IFK Kalmar!! Hur ska jag klara 11-manna?? :O 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards