Magda

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Magda - 12 augusti 2012 21:26

Tjena! (: Sorry för dålig uppdatering.. Men.. Det e ju trots allt sommarlov! Man gör ju typ alltid något! :D 

Jag har som sagt varit och paddlat i helgen och sovit i stuga! Mysigt! :D 

Det var jätteroligt!! Vi har kanske paddlat flera mil och 2 kanoter har plurrat.. 

Tobias gjorde så att deras kanot (Tobbes, Erik och Robins) kom upp och ner! 

Och dom hade liksom alla jackor och fikat och allting där i.. Sen hade Robin tappat sin sko!! 

Och idag när vi åkte iväg, så åkte jag med pappa och Catharina. Catharina fastade med foten i kvicksanden!!!

Så vi fick dra upp henne och hon blev jätteblöt! Hon hade mobilen i den fickan som var torr!! Vilken tur hon hade!! 

Sen så trillade Erik och Tessans kanot när dom fastade på en stubbe i vettnet typ! Vi åkte i jättesmala vägar! 

Så de va lite svårt innan man visste hur man svängde, jao ;) 

Men Tessans och Eriks kanot kom det jättemycket vatten i så att det höll på att sjunka. Tessan och Erik fick simma tills det blev lite grundare! ;D Haha! 

Vid stugan vi bodde i så fanns det badplats! (En brygga..) ;) 

På kvällen spelade vi fotboll på golfbanan som låg bakom stugan.. Och vi körde 5-kamp! (: 

När vi kom hem idag ungefär klockan 3?? Så kollade jag på finalen i handbollen, Sverige mot Frankrike. 

Frankrike vann.... ;( Men det var ju jämnt! Men fatta vad grymt om Sverige hade vunnit OS!! 

Men 2:a är ju grymt bra! Maja och jag har gått till macken och köpt godis och sådär! 

Och jag har asont i röven!! (jag menar rumpan...) 

Dom där kanoterna var ingen höjdare att sitta i.. Har sträckt nacken också!! :P 

 

Ps. Skolan börjar typ om en vecka!! Det känns konstigt.. Det har gått så snabbt! Men jag har ju varit i USA i 4 veckor också.. Så att.. ;) Det är väl klart det har gått snabbt!! 

Jag saknar alla kompisar också.. Så det ska på ett sätt bli kul att börja skolan again! :D 

 

Kram på er! Det här blev ett lååångt inlägg, hoppas ni orkade!! ;** 

 

Tipsar blogg! För ni som gillar hästar och även inte faktiskt! www.nellieberntsson.se 

Ta en titt! En av Sveriges kändaste bloggar! ;) 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards