Magda

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Magda - 17 augusti 2012 22:15

Hejsan Svejsan! (: 

Idag har jag klippt mig, det behövdes väldigt mkt... :/ Eftersom jag inte klippt mig på ett tag.. 

Så det blev typ lite över axlarna.. Kändes ovant. 

Men det blir nog bra! Fick någon slags olja elr ngt som gör att håret blir opch ser tjockare ut!! :) 

Och det luktar fantastiskt!! :D Sen så har jag varit hemma hos Matilda en stund idag! (: 

Vårat lag skulle typ vara på vallen idag. Fotbollsskolan slutade idag. ;) Så vi delade ut glassar, bollar, vatten flaskor och ryggsäckar till dom små spelarna! ;D 

Sen så var vi bollkallar till A-laget. Det blev 1-1, de spelade mot typ runsten elr något sånt!! Hehe.. 

Om 2 dagar börjar skolan igen! Känns kul & samtidigt tråkigt att sommarlovet är slut ;( 

Men tillbaka till det vanliga, rutiner och träningar och allting. Ska börja på friidrott nu! :) 

Pappa har övertalat mig. När vi var där & sprang på Fredriksskans för ett tag sedan. Det var vår skola och Falkenbergsskolan :) Då vann jag på längdhopp! Hoppade 3.60 :) 

Sen vann jag på springning 100 m tror jag ;) Elr kanske 60..? Aja! Men det blev jag väldigt stolt över!! 

Om jag kommer in på friidrottssaken så kommer jag hoppa läng, springa & kanske stavhopp =) Det verkar kul! 

Men svårt..?? 

Aja! Vi ses! :) 

Imorgon ska jag äta räkor hemma hos mina kusiner på Öland, i Färjestaden (: 

Kram! 

/M ;**

 

 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards