Magda

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Magda - 15 augusti 2012 21:58

Hej på er! :D 

Idag så har jag varit på modehuset och vi provade en massa sjuka saker! ... 

Typ fula saker, fast det var ett par skitsnygga byxor och stickad tröja på cubus! 

Men Gina är ju fortfarande min favvo då... ;) Har hittat ett par skitsnygga skinnbyxor där! :D 

Men de var lite dyra... 600 kr!! Så jag kunde inte köpa de just nu... 

Jag ska se om jag kan få fram lite bilder sen!! Jag måste lära mig hur man gör!! Det kanske inte är så roligt för er att sitta och läsa bara hela tiden!! ;) 

När vi kom hem så cyklade Maja och jag till vallen. Där så var Vera, Becca, Bella & Matilda! (: 

Vi passade lite med dom och hade skoj! Matilda blev däremot getingstucken!!! Stackarn.. Hon som är så rädd för getingar!!  :/ 

Jag har också varit på ekö & badat.. Det var skönt! :* Men sen så var det skitmkt mygg!! Så när jag kom hem så hade jag fullt med myggbätt över hela ryggen.. inte skönt!! D;

Vi ses! Imon ska jag in till stan :D 

Kraaam

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards