Magda

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Magda - 18 augusti 2012 20:45

  Kräftor!! ;)

  Fint! (:

LÄGGER UT LITE BILDER NÄR JAG ÄNDÅ HÅLLER PÅ!!

            Haha! Bild som Maja la upp på facebook! ;)    

Nu fick ni en del bilder! Haha! Jag har fler bilder.. Men alla dom kom inte upp nu.. ?? Konstigt! ;)

Av Magda - 18 augusti 2012 20:37

Hejsan! (:

Idag har jag varit med Vera! Vi har typ cyklat, filmat en film och sådär! (:

Och vi har skrattar mycket idag!! ;D ;*

Jag längtar tills skolan börjar!! Alla goa kompisar!! :D

Nu är vi på Öland, i Färjestaden hos mina kusiner! =) Vi har käkat en massa kräftor, pajer & räkor! ;)

Det var riktigt gott!! (; Snart ska Kalle (min kusin), Tobbe & jag gå ut och åka sparkcykel och kanske inlines! :)

Och jag ska åka SKATEBOARD!! ;) Jag äger ju på det!! :P Haha, förra gången när jag åkte så trillade jag och slog mig rätt så rejält :/ -.- Hehe, hoppas det går bra denna gången! Ska försöka lägga upp lite bilder också..


Kram! Imorgon blir det match mot IFK-Kalmar :) Längtar!


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards