Magda

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Magda - 22 augusti 2012 20:43

I Know, I know... Jag har inte bloggat på 2 dagar! Men jag har faktiskt inte hunnit!

Sena fotbollsträningar, vart trött, kompisar.. Där har ni andledningarna! ;)

I Måndags började jag 5:an!! Sjukt va tiden går snabbt!! :D Sista lektionen på Måndagen spelade vi brännboll.

Syslöjd mot Trä! Jag var i trä! Det var ngt nytt, man fick skjuta med boll istället för slagträt! :DD Haha!

Det blev jag glad för! Jag fick till ett jättebra skott & sprang 2 frivarv!! Sen på nästa så sprang jag 1! (:

I Tisdags så kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde i skolan.. Men vi hade kul iaf! Jag var med Vera efter skolan, vi spelade wii hemma hos mig & åt fika & 7UP! =)

Idag har vi haft slöjd (jag suger på det..) Alicia och jag ligger efter liiite....

Imon ska vi till Långviken :/ Jag vene om jag pallar... Hehe! Men, om det blir fint väder är det väl ok!

Men det står att det ska spöregna, och dom bara "torsdag blir den finaste dagen i veckan".... ;) Njaa??

Jag ska va med Ida imon! Och så är det ju fotbollsträning! ;) Så kommer nog nt hinna blogga imon!

Hoppas ni har haft det lika kul som jag dom första dagarna! ;D <3

Kram

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards