Magda

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Magda - 20 augusti 2012 20:56

Hej! :) Idag började skolan! Det var sjukt kul att se alla igen!

Vissa har växt välidgt mycket! Tex Casper! ;D

Vi fick glass och tog ett sånt där foto vi tog förra året också! :D

Haha! ;) Kommer kanske en bild på det! Efter lunch spelade vi brännboll, Syslöjd mot Trä!

Gunilla har gått i pension, så vi har fått en ny lärare! ;D <3 Kul!

Man fick skjuta en fotboll istället för att ta ett sånt där dasslock eller vad det nu heter!!

Haha, jag fick till ett sjukt bra skott, så jag sprang 2 frivarv! Alla bara "Magda, Magda, Magda!" Haha!

Sen skjöt jag igen och då sprang jag ett frivarv till! ;) Sen så tog jag en lyra!

Efter skolan så åkte mamma, jag och Tobias till CityGross och de hade jättefina skolpärmar!

Vi köpte lite skolsaker, mapp, pärm, sudd, penna.... Block... (=

Nu lyssnar jag på musik och har precis duschat! ;)

Nobody Knows är jättebra! Och "där jag hänger min hatt" äger! ;) Och den där "on last time" med Agnes är bra! :D <3 Ni får ha det så bra! Längtar tills imon, Vera ska följa med mig hem och vi ska spela wii & äta kexchocklad!! <33

Kram

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards