Magda

Alla inlägg under maj 2012

Av Magda - 10 maj 2012 15:47

Heej!   

Just nu är jag med Ida! Vi har varit inne på facebook..  & så var det typ en tiggare som hade ringt på hemma hos Ida. Hon var typ vuxen och kunde nt prata svenska, så hon hade med sig en lapp där det stod " Snälla, hjälp jag behöver pengar" och så var det ngt om att hennes dotter va sjuk... 

Hejdå vi ses!


Kram //Magda & Ida <3

Av Magda - 10 maj 2012 15:47

Heej!   

Just nu är jag med Ida! Vi har varit inne på facebook..  & så var det typ en tiggare som hade ringt på hemma hos Ida. Hon var typ vuxen och kunde nt prata svenska, så hon hade med sig en lapp där det stod " Snälla, hjälp jag behöver pengar" och så var det ngt om att hennes dotter va sjuk... 

Hejdå vi ses!


Kram //Magda & Ida <3

Av Magda - 9 maj 2012 18:11

Halloj! :D 

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Det gick super!  

Idag i skolan har vi haft skogens hemlighet, matte, engelska & svenska... ;)


Imon ska jag följa med Ida hem! (;  Najs! ♥


Jag kanske ska fråga ngn hur man lägger ut bilder & sådär...

För jag har bara lagt ut en bild! Och jag kommer nt ihåg hur jag gjorde!!  

Har nt så mkt mer att säga, mer än att vi hade orientering idag på gympan! D: 

JAG HATAR DET! I HATE IT! GUD, VAD TRÅKIGT DET ÄÄÄR!  

Lea fick typ göra allting! Sen när Per (my gympalärare) skulle fråga massa grejer .. Så kunde jag INGENTING!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag höll på att dö!!!!!! Haha.. Okej, nu får jag lugna mig lite va...


Ha det bra! :) Kraam //Magda ♥ 

  

Av Magda - 8 maj 2012 14:29

Heej på er!   

Strax ska jag på teater med : Thea, Alicia, Miranda, Tilde W, Tilde E, Hanna J, & Tilda. ;) 

Idag har jag varit i skolan, vi hade slöjd, tef (tid för eget arbete elr ngt sånt), Skogens hemlighet & Matte! 

Jag har nt så mke mer att säga men sen ikväll kl 7 ska jag på fotbollsträning! :D ♥ 


Ha det bra! 


// Magda (: <3333


Av Magda - 8 maj 2012 14:29

Heej på er!   

Strax ska jag på teater med : Thea, Alicia, Miranda, Tilde W, Tilde E, Hanna J, & Tilda. ;) 

Idag har jag varir i skolan, vi hade slöjd, tef (tid för eget arbete elr ngt sånt), Skogens hemlighet & Matte! 

Jag har nt så mke mer att säga men sen ikväll kl 7 ska jag på fotbollsträning! :D ♥ 


Ha det bra! 


/ Magda (: <3333


Av Magda - 8 maj 2012 14:29

Heej på er!   

Strax ska jag på teater med : Thea, Alicia, Miranda, Tilde W, Tilde E, Hanna J, & Tilda. ;) 

Idag har jag varir i skolan, vi hade slöjd, tef (tid för eget arbete elr ngt sånt), Skogens hemlighet & Matte! 

Jag har nt så mke mer att säga men sen ikväll kl 7 ska jag på fotbollsträning! :D ♥ 


Ha det bra! 


/ Magda (: <3333


Av Magda - 7 maj 2012 15:05

Hejhej! :) 

Idag har jag varit i skolan, liksom, vem har nt?? :P 

Min pappa fyller 50 idag...  


Idag hade vi skogens hemlighet. Det är NICE!  


Nu var det dags för Veckans Sötis igen!      Det har varit ganska svårt att välja denna veckan... Men jag har kommit fram till att den som vart snällast mot mej denna veckan är..................................  IDA! ♥ =) Du har varit jättesnäll! TACK, ÄLSKAR DEJ!


Och Veckans Blogg är................ linnieblogg.bloggplatsen.se! GRATTIS ♥ STORT Grattis To You! :) <3


Ha det bra! :)




























KRAAM!!                                                     







Av Magda - 6 maj 2012 17:17

Heej!:) Innan idag så badade Vera & jag, det va faktiskt skönt!! :D Min pappa fyller 50 imorgon! Så vi har gjort en liten överraskning till pappa.. Vi har köpt typ en ute soffa en svart med ett bord till och champagne, och turkosa ljus på bordet & turkosa kuddar i soffan med svarta filtar, soffan är svart. Det blev jätte fint!! Juste, om ni undrar vrf vi tog just turkost så är det för att det passar till poolen..... ;) Nu är det nt mkt batteri kvar på denna Ipaden.. Meen vi seles! :) Puss på er

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards