Magda

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Magda - 31 maj 2012 14:33

Hello! :) 

Idag har vi haft engelska prov :/ Men jag tror det gick rätt så bra! 

Vi spelade brännboll på gympan idag, det va kul! :D 

Vera har jätteont i knät, jag har lite ont i höger foten på insidan av mina nya gympaskor som jag hade igår också på idrottsgrejen på Fredrikskans. 


Jag har slutat med Veckans blogg.. Men jag har kvar Veckans sötis! ;*

Och denna veckan blir det MOOAA som Veckans Sötis! :) ♥ 

Inte för att du har skrivit nåt, utan för att du har varit snäll i skolan och så :) 

JappJapp...

Innan fick jag cykla hem i regnet och det va as kallt.. :(

Ikväll ska jag spela upp teater på Kalmar Teater inne i stan! :) Det kommer bli kul!


Ni får ha det så bra i det "fina" vädret! x) SES

Av Magda - 31 maj 2012 14:33

Hello! :) 

Idag har vi haft engelska prov :/ Men jag tror det gick rätt så bra! 

Vi spelade brännboll på gympan idag, det va kul! :D 

Vera har jätteont i knät, jag har lite ont i höger foten på insidan av mina nya gympaskor som jag hade igår också på idrottsgrejen på Fredrikskans. 


Jag har slutat med Veckans blogg.. Men jag har kvar Veckans sötis! ;*

Och denna veckan blir det MOOAA som Veckans Sötis! :) ♥ 

Inte för att du har skrivit nåt, utan för att du har varit snäll i skolan och så :) 

JappJapp...

Innan fick jag cykla hem i regnet och det va as kallt.. :(

Ikväll ska jag spela upp teater på Kalmar Teater inne i stan! :) Det kommer bli kul!


Ni får ha det så bra i det "fina" vädret! x) SES

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards