Magda

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Magda - 6 maj 2012 17:17

Heej!:) Innan idag så badade Vera & jag, det va faktiskt skönt!! :D Min pappa fyller 50 imorgon! Så vi har gjort en liten överraskning till pappa.. Vi har köpt typ en ute soffa en svart med ett bord till och champagne, och turkosa ljus på bordet & turkosa kuddar i soffan med svarta filtar, soffan är svart. Det blev jätte fint!! Juste, om ni undrar vrf vi tog just turkost så är det för att det passar till poolen..... ;) Nu är det nt mkt batteri kvar på denna Ipaden.. Meen vi seles! :) Puss på er

Av Magda - 6 maj 2012 12:54

Hej alla sötnosar!  

Idag tjaffsade jag och pappa liite om fotbollstiderna.. Men det vill jag nt gå in på det mer nu... :P

Iallafall, idag så hade jag fotbollsträning! Och.... VI HAR FÅTT NYA OVEROLER!  

Sånna här mjukis overoler!! :D Det står MM på dom! Och det står förståss för mina initsialer (stavningen?) ..    Jag Älskar Dom! Vera glömde att beställa, inte bra...            Om en stund, när Vera gjort sina läxor, så ska hon & jag bada (i min swimmingpool, det är 25 grader!) , vi ska spela wii & köpa glass! PERFEKT!  

Nu ska jag duscha! Vi ses! Kram! :D ♥  




Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards