Magda

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Magda - 1 maj 2012 16:20

Hej! 

Idag har jag varit med Ida & Vera!

Det har varit jättekul! <3 

Casper var med ett tag, men sen gick han. 

Veras lillebror var lite tjurig, För att han inte

fick hoppa själv med Vera, Men det fick han göra ett

tag sen, och sen blev han glá. 

Älskar er som läser min blogg!

Hoppas ni fortsätter :) 


Kram Magda, Ida & Vera!   


Av Magda - 1 maj 2012 13:24

Då var det dags för Veckans Sötis!  

Det är en person som har skrivit jätte söta kommentarer..

Och hon har bara varit så snäll mot mig! :D Älskar dig!!  

                                                                                                                                              Veckans Sötis Är...... Thea! <333 När jag var lite ledsen.. Så gjorde du mig glad när jag gick in på kommentarerna.. YOU ARE SO SWEET! VI MÅSTE VA NGN DAG! :) 


                                                                                                                                             Det var Veckans Sötis det! Glöm nt tävlingen!! Kram på er.. 





Ps. Just nu funkar det nt att ladda upp bilder.. Jag har gjort det.. Men dom 2 syns nt på bloggen!                                                                                                   

Av Magda - 1 maj 2012 10:00

Haj!! Nu var det dags för träning! :D 

Kul! Problemet var att jag hade glömt träningssakerna typ benskydd, skorna m.m...  

Så, jag fick låna benskydd av Maja. Sen fick jag ta Tobbes gamla skor, (typ 45..) 

Ne, jag skämta.. Men det funkar nog!   



Sen ska jag typ vara med Vera tror jag!   

Ha det braa! (;


Puss & Kram Skumbanan! Haha, bara kom på ngt.... xP 

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards