Magda

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Magda - 19 maj 2012 14:57

Heej allihopa! (: Jag har inte bloggat på ganska länge.. FÖRLÅÅT!!! :/ 

Men det är för att jag har inte haft tid!! På Tisdagen var ja på fotbollsträning och sen sov Maja över hemma hos mig! :) Vi badade och hade sköjj! (Det är 27 grader i poolen!) :D 

På Onsdagen så var jag med Matilda hemma hos henne. På kvällen klockan 7 så kollade vi på KFF mot Helsingborg! :) Min pappa va där också, men han satt typ på VIP platserna.. Det blev 1-1, men vi såg inte målen och jag kommer berätta vrf, men nt nu. Haha!!  Sen sov jag över hos henne!  :P <3 Så körde vi sanning/konka/livboj/prucent.. & så skulle ja ringa till Matildas kontaker. Och när jag ringde till Linnèa, så hörde hon nt att det va jag.. Hon bara "ok, du har ringt fel..." 

Hon lät helt vettskrämd! På Torsdagen va jag, Matilda, Marie (Matildas mamma) & Fille (Matildas lillebror) i 

simhallen! :D Haha, det va jättekuul!! :D Sen tyckte Matilda & jag att vi nt hade varit med varandra tillräckligt.. 

Så jag sov över hos henne en natt till! ;D På Fredagen så var jag med Maja igen på kvällen. För vi skulle grilla hos dom klockan 19.00 . Vi åkte inlines, gungade på kompisgungan på dagiset & va och åkte på skate planen på skolan på dom här guppen elr vad man ska kalla dom.. :P Sen kom Maja & ja på "världens bästa" dans.... Haha! :D ♥ 

Sen sov Maja över hos mig och det blev väldigt sent, och det allra värsta va att nästa morgon skulle vi upp klockan halv 5 och dela ut frallor!! :/ Haha!! Vi hade typ sovit i 2 timmar den natten innan! :O 

Haha , men idag (Söndag) har jag bara åkt inlines med Tobbe, köpt glass, badat, & solat! :) Chillat...

Det var nu allt som jag gjort.. Men ni ska veta om KFF! Haha, jag skriver det i nästa inlägg! HAHA.. :D 


Jaja.. Ha det bra!


//Magdizz ♥         Ps. Veckans Sötis ääär: MAAAAAAAJA! :D <3 För att vi har haft så kul! Haha! :D Och du har varit jättesnäll mot mig :) Veckans blogg:    www.bloggmoiz.bloggplatsen.se !! STORT GRATTIS TILL DEJ!! :D 


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards