Magda

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Magda - 3 maj 2012 17:52

Hej!  

Igår var vårat fotbollslag på vallen & vi var bollkallar för A-laget! :D

Sen fick Matilda och Ottilia dela ut blommor till "matchens lirare" (vi fick bestämma vem det va) Sen var Erik, Adrian & Carl där också..   

Det slutade med att Hossmo vann med 2-1 tror jag.. BRA KÄMPAT!!   ♥ 

I andra halvleken så fick jag stå själv emellan dom 2 "läktarna" som avbytarna i lagen sitter på.. Och dom skrek skit högt!!  

Sen klagade borta laget på mina kompisar.. Liksom, det kanske tog ett tag att hämta bollen i skogen? :P Dom va lite konstiga.. Fast duktiga var dom också! ;)

Fast.. Hossmo va bättre!  

Vid 7 ikväll ska jag på fotbollsträning! :D GUTT.. Vi ses!

Juste.. Tack själv Thea!   ♥  Nu ska jag berätta vilken blogg det blev denna veckan... Grattis Ebba! Hennes blogg heter www.bebbablogg.bloggplatsen.se ! Stort Grattis To You! Kram på ER!        

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards