Magda

Alla inlägg under maj 2012

Av Magda - 15 maj 2012 22:40

Hej! Jag har spelat fotboll idag, sen så är jag jätte glad för att det är "lov" nu. 

Maja sover över hos mig inatt ;) Imorgon ska jag gå på KFF med Matilda (: 

Nu ska vi typ göra en video blogg! Får se hur det går, har aldrig gjort det...

Maja & jag har badat i min pool, det va 26 grader! :D ♥ 


Hejdå/Magda & Maja

Av Magda - 14 maj 2012 15:27

Hajj! ;D ♥ 

Nu är klockan halv 4 ;) 

Imorgon ska man kunna alla Sveriges landskap och veta vart dom ligger! :O 

Fast när jag var inne på www.webbmagistern.se så hade jag 25/25! ;) 

Så det kommer nog att gå bra! Hoppas jag... ;***

Ida skulle följt med mej hem idag, men idag i skolan så kittlade Fabian henne.. 

Och hon halkade elr trillade på något sätt baklänges & slog i bakhuvudet i bords kanten!!!!

Jag blev jätterädd!! Stackars Ida.. :( Sen hade hon fått en bula.. Och vi visste nt om hon hade fått hjärn skakning.. 

Först när hon precis hade slått sig så bara låg hon på golvet.. Sen när vi skulle gå till en soffa vid skolsyster så kunde hon nt resa sig upp! Men jag tror att hon mår bra nu. Strax ska nog Vera & ja öva på Sveriges lanskap.. 


See U Later Alligator!   

Av Magda - 13 maj 2012 14:08

Hallå där! :) 

Idag har jag varit på fotbolls träning! :D Det va NAJS!!! ♥ 

I LOVE FOOTBALL! OCH LEA JAG TYCKER DU SKA BÖRJA MED FOTBOLL! DU ÄR JU JÄTTE DUKTIG! :)

Nu har jag typ bara duschat & ätit & packat och sånt.. För jag ska till pappa ikväll! ;) 

Ikväll klockan 5 ska jag spela med tjejerna som är ett år yngre än mig. Dom frågade om jag ville va med.. 

För jag tror att det va många som va borta elr nt kunde komma.. Dom ska möta Tvärskog ;)

Hoppas att jag får spela back annars DÖÖÖR jag..... ;( 


Iallafall fotbollsträningen va sjukt kul!! 


Tja då! ;) Haha

Av Magda - 12 maj 2012 12:32

Hej! :P Idag har jag typ inget att göra.. 

Läste att Moa och Tilde ska ha loppis vid ICA idag.. Moas blogg: www.bloggmoiz.bloggplatsen.se 

Jag kanske kommer upp dit sen :) Jag tänkte ringa lite kompisar nu.. Så får vi se vart denna dagen tar vägen :P 


Snälla om ngn själv nt har ngt att göra: RING MIG! ♥ För jag HATAR verkligen att ha tråkigt.... D; 


Igår va jag med Lea & vi hade skojj! :D Vi gjorde ngn slags grej med vanilj yoghurt & hallon (man kan ha andra bär och annan yoghurt!) ;) 

Det blev jättte gott! Det kan jag rekomendera! Ps. För er som gillar hästar & så, så är det här en väldigt bra blogg som Moa tipsade mig om, men jag är nt så intresserad av hästar längre men iaf : www.nellieberntsson.se 


Det var det! Ha det Bra! Ps. RIING MIIG IFALL DU VILL GÖRA NGT!! 

Av Magda - 12 maj 2012 12:32

Hej! :P Idag har jag typ inget att göra.. 

Läste att Moa och Tilde ska ha loppis vid ICA idag.. Moas blogg: www.bloggmoiz.bloggplatsen.se 

Jag kanske kommer upp dit sen :) Jag tänkte ringa lite kompisar nu.. Så får vi se vart denna dagen tar vägen :P 


Snälla om ngn själv nt har ngt att göra: RING MIG! ♥ För jag HATAR verkligen att ha tråkigt.... D; 


Igår va jag med Lea & vi hade skojj! :D Vi gjorde ngn slags grej med vanilj yoghurt & hallon (man kan ha andra bär och annan yoghurt!) ;) 

Det blev jättte gott! Det kan jag rekomendera! Ps. För er som gillar hästar & så, så är det här en väldigt bra blogg som Moa tipsade mig om, men jag är nt så intresserad av hästar längre men iaf : www.nellieberntsson.se 


Det var det! Ha det Bra! Ps. RIING MIIG IFALL DU VILL GÖRA NGT!! 

Av Magda - 10 maj 2012 15:47

Heej!   

Just nu är jag med Ida! Vi har varit inne på facebook..  & så var det typ en tiggare som hade ringt på hemma hos Ida. Hon var typ vuxen och kunde nt prata svenska, så hon hade med sig en lapp där det stod " Snälla, hjälp jag behöver pengar" och så var det ngt om att hennes dotter va sjuk... 

Hejdå vi ses!


Kram //Magda & Ida <3

Av Magda - 10 maj 2012 15:47

Heej!   

Just nu är jag med Ida! Vi har varit inne på facebook..  & så var det typ en tiggare som hade ringt på hemma hos Ida. Hon var typ vuxen och kunde nt prata svenska, så hon hade med sig en lapp där det stod " Snälla, hjälp jag behöver pengar" och så var det ngt om att hennes dotter va sjuk... 

Hejdå vi ses!


Kram //Magda & Ida <3

Av Magda - 10 maj 2012 15:47

Heej!   

Just nu är jag med Ida! Vi har varit inne på facebook..  & så var det typ en tiggare som hade ringt på hemma hos Ida. Hon var typ vuxen och kunde nt prata svenska, så hon hade med sig en lapp där det stod " Snälla, hjälp jag behöver pengar" och så var det ngt om att hennes dotter va sjuk... 

Hejdå vi ses!


Kram //Magda & Ida <3

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards