Magda

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Tjabbaa!! :D

Av Magda - 29 maj 2012 20:14

Hajj! (: 

Jag har nt bloggat på ganska länge.. 

Men i förrgår spelade vi match mot Rödsle Svart.. Vi vann med 2-1! :D Bra kämpat tjejer!! 

Idag har jag varit med Ida. & Vera är frisk nuu!! :D ☻ 

Ida & jag badade i min pool! :) Idag var det faktiskt inte så varmt.. Typ 25 grader.. 

Det brukar va 28-30.. (;

Sen gungade jag, Vera & Ida i ngn slags häng gunga på Idas tomt i trädet.. Haha! Det var skit kul! ;D <33


Imorgon ska vi cykla till Fredrikskans (KFFs gamla arena.) Där ska vi ha som en idrottsdag med andra skolor.. 

Jag ska springa 60 meter, längd, tusen meter & staffet. Men det var bara 5 killar och 5 tjejer från varje klass som fick vara med på staffeten.. Per vår gympa lärare fick välja. Det blev jag, Ida, Vera, Astrid & Hanna. 

Tilda är reserv. Och Astrid är sjuk, men hoppas hon är frisk imon! :D 

Men problemet är att Tilda också är sjuk. Men jag hoppas att hon kommer isf! :P 

Annars får vi ha 2 reserver för Tilda & Astrid... :/ 

Jag hoppas att det kommer gå bra, men jag är lite nervös för 1000 m. För att jag har sån träningsverk i benen!! 

Men det ska nog gå bra! 


Juste.. På teaterlägret träffade Thea och jag 2 tjejer som heter Lina och Wilma. 

Wilma har en blogg, den heter : www.elzaawilmiiz.blogg.se ! Kolla in den! :) 

Ni får gärna tipsa om min blogg! ☻ ♥ 


See you Later! :P 


Byyee. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magda - 28 mars 2013 19:34

Hejsan! :) Jag har ju inte bloggat på säkert flera månader nu.. Jag tycker det är helt otroligt att jag kommer ihåg mitt lösenord! Det är typ ett sånt man får i början.. (tex gh778hhskkn0) Haha.. :P Minnet är på topp. Ibland.  Här kommer iaf lite s...

Av Magda - 28 mars 2013 14:27

Jag har inte bloggat på skitlänge nu.. Jag vet! Men jag har haft så mycket annat för mig! Jag ska verkligen försöka blogga mer! Jag lovar.. Snart kommer iaf några inlägg fullspäckat med saker som ni kanske inte visste med världens bästa killar. 1D så...

Av Magda - 2 mars 2013 12:09

Hej bloggen! Sitter i bilen med Vera & Ida påväg till Växjö, vi ska spela match! Tagga, tagga, tagga!... Ha det så bra! Kram//Magda...

Av Magda - 20 februari 2013 13:16

Hello! Tänkte att det va ett bra tillfälle att blogga lite! Det är lov nu! Riktigt skönt! :D Jag och min familj är i Dalatna och åker skidor tillsammans med våra kusiner i deras stuga. Vi åker i Romme Alpin ;) Jag har ju inte åkt på 6-7 år... Men det...

Av Magda - 16 februari 2013 13:07

Hej alla läsare!  Nu kommer en tråkig nyhet.. Jag har slutat att blogga, för jag hinner inte med bloggen. Tyvärr.. :/  Är ledsen för det. Kommer kanske starta en "1D-blogg" framöver för alla grymma directioners! <3  Men får se hur det blir m...

Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards