Magda

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Magda - 14 juni 2012 13:23

Heej! :DDD Jag är så glad! 

Idag slutat vi skolan och det är endast 2 dagar kvar tills.... USAAA!! :D ♥ 


Idag i skolan så har det varit världens skönaste och roligaste dag! 

Först så övade vi lite på sångerna till skolavslutningen! (Ikväll) :) 

Sen så har vi kollat på fotboll på vallen (lärarna mot 6:orna) 

6:orna vann fotbollen :D 

Och så var det brännboll också lärarna mot 6:orna, då klädde alla ut sig!=) 

Då vann lärarna.. Inte bra.. Det finns en till sak som verkligen inte är bra.. 

Erika, världens bästa lärare, får inte jobba kvar på vår skola :( 

Vi åt fika.. Och när vi gjorde det så pratade Erika och så.. Hon kramade Lotta och Annethe (mina andra lärare) 

Och berättade att dom hade gjort henne till en bättre lärare. Jag kunde verkligen inte hålla det längre.. 

Så det bara rann tårar på mig :( 

Det är så trist.. :/ 


Men nu så ska vi prata om det roliga!! :D Vi har skolavslutning ikväll!! :D Hihi!! 

Imorgon ska jag börja packa till USA! ☻♥ 


Glad sommar! :D 


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards