Magda

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Magda - 13 juni 2012 13:59

Tjabba Tjena Hallå! :D 

Det är svårt att förstå att imon slutar vi skolan, och då är det alltså bara 2 dagar tills jag åker! :D 

Idag har vi varit på Ekö med min klass och 4B! :)  Jag badade, och puttade i Moa! :D HAHA!

Sen skulle Vera, Ida, Lea och några killar åka på nån fotbollstunering med Fritids. 

De skulle typ möta andra fritidshem.. Eller vad man säger.. :) 

Jag kunde ju nt va med eftersom jag nt går på fritids. Men Moa och jag hade minst lika kul!! :D 

Vi solade helatiden! Och vi spelade "3 i rad" i sanden med kottar, stenar och pinnar.. 

Så vi hade jätte mysigt! Och det roligaste var när jag puttade i Jesper för att han skvätte vatten på mig och Moa! (; 

Han jagade oss! Haha! :D ♥ 

Ikväll klockan 17.15 så ska vi samlas på vallen för att vi ska åka till GuldFåglen och kolla på U21 Sverige mot Finland eller jag venne om det va Finland, men aa.. (;

Nu är jag jätte trött, och har fått ngn inflamation (stavning?) i foten! 

Aj! :/ Ha det bra! Om ni vill fråga ngt om USA så släng in en kommentar i fråge saken! :D 

Kram<3


Presentation


Hej, Magda här! Jag är en go och glad tjej på 11 år. Jag brinner för fotboll,OneDirection och mode. Här på bloggen skriver jag om vardagen, 1D, m.m.. Ha det bra! Kram

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards